Főoldal     E-mail    








 

Tesztvásárlás

A cégekről alkotott képet és annak hosszútávú működését nagyban alakítja a partnereikkel kialakított személyes kapcsolatuk.
Amit az ügyfél átél az üzletben, vagy tárgyalóasztalnál az befolyásolja a kialakított hangulatát, gondolatait.

Szolgáltatásunkkal azt kívánjuk elősegíteni, hogy az ügyfeleiknek pozitív tapasztalatai legyenek Önökről és megelőzhessük a vásárlás utáni elégedettség vizsgálat negatív értékeit.

A tesztvásárlás (más kifejezésekkel: mystery shopping, vagy inkognitó teszt) az ügyfelekkel való bánásmódot vizsgálja meg éles körülmények között!
Lényege, hogy az értékesítők számára ismeretlen időpontban egy ismeretlen személy, akinek semmi érdekeltsége nincs az eredmények tekintetében, meglátogatja a kiskereskedelmi egységet, ügyfélszolgálatot, vagy tárgyalást kezdeményez az ügynökkel, és az átélt tapasztalatait, egy erre rendszeresített jegyzőkönyvben, az előírt módon rögzíti.

Az Adasi módszere az, hogy a kapott információkat a grafikonos megjelenítés számára feldolgozza és a vezetők részére, különböző szempontokat figyelembe véve, elemezhetően ábrázolja.
Így láthatóvá válik a pillanatnyi állapot, mely fontos ahhoz, hogy az elképzelt ideális helyzethez viszonyítási alapot nyújtson, továbbá az előző időszak méréseihez képest kirajzolódik a változás, mely a további döntésekhez nélkülözhetetlen. A kitöltött jegyzőkönyvek, további információkat adnak a szakemberek számára.

   
ADASI Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Betéti Társaság

8000 Székesfehérvár, Szömörce utca 14.
Telefon: (0036) 70 250 8118
Fax: (0036) 22 505 567
E-mail: info@adasi.hu
Látogatók száma:



A honlap a Gazdasági és Közlekedési
Minisztérium támogatásával valósult meg.